Od nuklearne nesreće u Fukushimi, arhipelag je ostao bez većine reaktora i vlasti u području Tokija i Tohokua naredile su tvrtkama da smanje do 15 posto potrošnju struje kako bi se izbjegla redukcija. Gašenjem svjetla, isključivanjem opreme i ranijim početkom radnog vremena tvrtke se prilagođavaju kako mogu tim restrikcijama, a neke su pronašle rješenje u odijevanju zaposlenih u originalan komad odjeće koji može zamijeniti i najbolje rashladne uređaje.
"Ne treba hladiti cijelu prostoriju, važno je da se ljudi osjećaju osvježeno", objašnjava Hiroshi Ichigaya, inovator odjeće i osnivač Kuchofukua, tvrtke nastale 2004. u Todi (sjeverno od glavnog grada).
Nekad zaposlen kao inženjer u Sonyju, Ichigaya je tražio sustav klimatizacije koji štedi struju. U jaknu je smjestio dva mala ventilatora koji uvlače vanjski zrak, cirkuliraju ga unutar jakne i potom izbacuju: košulja vlažna od znoja sad je suha, tijelo rashlađeno.
"Klimatiziran sako" pokreće baterija s litijem i ionom osiguravajući 11 sati vrtnje malih propelera koju korisnik može prekinuti i pokrenuti kad god želi.