Ugovorena vrijednost radova na novom mostu je oko 950 milijuna kuna bez PDV-a, a rok izvođenja radova je 30 mjeseci. Financiranje je osigurano putem kredita njemačke razvojne banke KfW.
Most preko rijeke Drave, dužine 2.507 metara, najznačajniji je objekt na dionici Beli Manastir-Osijek autoceste A5. Projektiran je kao ovješeni spregnuto čelični sklop na prijelazu preko Drave i betonska polumontažna konstrukcija.
Glavna rasponska konstrukcija mosta dužine je čak 420 metara, a pristupni mostovi dužine 2.087 metara projektirani su kao dva odvojena mosta s rasponima od 35 m.
U sklopu izgradnje mosta izvest će se radovi na regulaciji rijeke Drave u dužini tri kilometra, regulacije rijeke Vučice i mosta preko rijeke Vučice koja teče ispod projektiranog mosta. Ti radovi uključuju profiliranje korita i izgradnju dodatnih hidrotehničkih objekata.
Radove na izgradnji mosta preko rijeke Drave izvodi Poslovna udruga koju čine Viadukt kao vodeći partner, Osijek-Koteks, Konstruktor-inženjering, Skladgradnja i Hidroelektra niskogradnja.
Most Drava jedan je od ključnih objekata na autocesti koja je dio međunarodnog prometnog koridora 5C koji se proteže od Budimpešte preko Sarajeva do Ploča povezujući sjevernu, srednju i istočnu Europu.
Kroz Hrvatsku prolazi kao autocesta A5 od granice s Mađarskom zapadno od Belog Manastira do granice s Bosnom i Hercegovinom kod Svilaja, u dužini od 88,6 kilometara te kao autocesta A10 od granice s BiH kod Malog Prologa do Ploča, dužine 23 kilometra. U prometu je autocesta od Sredanaca do Osijeka, u dužini od 55,5 kilometara.