Najavljujući na današnjoj konferenciji za novinare bogatiji program tog festivala od prijašnjih, direktor festivala Tomo Ricov kazao je i kako očekuju više od lanjskih tri tisuće sudionika iz Hrvatske i regije.
Ove će se godine prvi put u sklopu festivala moći prodavati i kupovati sadržaji producentskih kuća, medija i sličnih, tako da postaje mjesto ne samo godišnjeg susreta nego i sklapanja poslova.
Među stručnjacima iz komunikacijske industrije i predavačima na festivalu izdvojio je novinara i urednika u britanskom Guardianu i The Observeru Jamesa Robinsona, koji je objavio seriju članaka o Wikileaksu, hakiranju telefona, Robertu Murdochu i drugom, a koji će se osvrnuti na uvijek aktualnu vezu novina i političara.
Nekoliko panela bit će posvećeno i informativnim medijima te fenomenu TV Dnevnika koji iako ostaje najvažnija informativna emisija u regiji ipak gubi na gledanosti, o čemu će raspraviti glavni urednici informativnih medija u regiji.
Novost ove godine je i što će svi okupljeni medijski 'igrači' dobiti priliku da u deset minuta prezentiraju svoj medij ('weekend ultimate fight') te će se organizirati intervjui jedan na jedan bez dlake na jeziku (forma 'hard talk').
Agencija za community menagement i proizvodnju sadržaja Jasno&Glasno održat će radionicu o online nastupima, gradnji virtualnog identiteta te kako pametno koristiti društvene mreže za unapređenje poslovanja.