„Predstavljanje na ovaj način iznimna je prilika da se hrvatska vina predstave stručnoj publici na velikom tržištu i središtu novog svijeta. U SAD smo 2010. godine izvezli vina u vrijednosti 650.000 dolara, a ovo je siguran put da se taj broj višestruko poveća“, kazala je Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK prigodom prezentacije.
HGK i Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja podupiru hrvatske vinare u nastupima na vanjskim tržištima u cilju brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje, dodala je.
„Perspektiva hrvatskog vinarstva je u snažnijem brendiranju hrvatskih vina kako bi se na izvoznim tržištima naglasila njihova vrhunska kvaliteta i autohtonost“, istaknula je Marković.
Između ostaloga, ocijenila je da hrvatska vina postaju sve više zanimljiva stranim tržištima, koja traže posebnost i autohtone sorte, a posebno razvijenim tržištima s rastom prosječne potrošnje poput Njemačke i Velike Britanije, gdje vlada zasićenost najpopularnijim internacionalnim sortama.
Na promociji vina, koju je posjetilo 200-tinjak uzvanika iz svijeta vina i gastronomije (sommelieri i vlasnici vrhunskih restorana, novinari vodećih časopisa i novina itd.), predstavile su se 34 hrvatske vinarije: Agrokor vina, Bibich, Bodren, Cattunar, Coronica, Degrassi, Enjingi, Grgich, Ivan Katunar, Karaman, Katunar vinarija, Korta Katarina, Kozlović, Krajančić, Krauthaker, Matošević, Miloš, Bura-Mokalo, Nada, Pavlomir, Piližota, Piquentum, PZ Čara, PZ Dingač, PZ Gospoja, PZ Putnikovic, PZ Svirče, PZ Vrbnik, Roxanich, Saints Hills, Šipun, Tomić, Trapan, Zlatan Otok i Žlahtina Union.