Direktorica dizajna Amadeus Jeansa Jagoda Divić istaknula je da se suradnjom s Aldukom želi kupcima ponuditi dizajnersku kolekciju namijenjenu masovnoj publici, cijena kolekcije bit će nešto viša od prosječnih cijena Amadeusa, a na policama će se naći na jesen.
Time želimo privući nove kupce, kazala je Divić napominjući kako Amadeus Jeans zapošljava 650 djelatnika, ima 35 maloprodajne jedinice u Hrvatskoj i četiri u BiH.
Kolekcija Ivana Alduka za Amadeus Jeans premjerno će biti prikazana na Dove Fashion.hr-u koji će se održati u rujnu.
Direktor Fashion.hr koncepta i idejni začetnik projekta Vinko Filipić podsjetio je kako je projekt započeo prije četiri mjeseca, u njemu sudjeluju RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena iz Pule, tvrtke San Peter, Bambi i Marli te dizajneri Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov.
Projekt je otvoren za sve domaće tvrtke i dizajnere a ima tri faze - suradnju tvrtki i dizajnera, maloprodajnu distribuciju kolekcija te širenje projekta u regiju. Projekt treba dobiti regionalnu dimenziju kako bi već na jesen Zagreb postao regionalnim modnim centrom, istaknuo je Filipić.
Potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Vesna Trnokop Tanta istaknula je kako ovakvim projektima treba dati vjetar u leđa i tako iskoristiti sve potencijale domaće tekstilne industrije.