Te i druge procjene i najave oko poslovanja Istraturista Kukurin je iznio na današnjem susretu s novinarima u Zagrebu, na kojem su predstavljene i brojne nove ovogodišnje aktivnosti u sklopu destinacijskog menadžmenta u Umagu.
Zajedno s još četiri turističke zajednice te ostalim partnerima u klasteru sjeverozapadne Istre Istraturist je već prošle godine krenuo s usmjeravanjem marketinga na promociju destinacije s ciljem podizanja vrijednosti destinacije i produljenja sezone.
Okupljen je i zajednički marketinški budžet koji će promovirati marku Umag, a koji se za ovu godinu procjenjuje na 40 milijuna kuna.
U sklopu tih aktivnosti su i pet velikih međunarodnih događanja koja će se ove godine održavati u Umagu, uključujući i poznati teniski ATP turnir. Svi će ti 'eventi' trajati ukupno oko 50 dana, a procjenjuje se da je vrijednost promocije tih događanja oko 30 milijuna kuna, što Umag neće morati platiti, ali će imati velike koristi.
U Umagu vjeruje da će i to pridonijeti boljem punjenju objekata i poslovanju već ove godine, u kojoj je cilj Istraturista nastaviti trend rasta operativnog poslovanja i smanjenja zaduženja tvrtke.
S obzirom da su u zadnje dvije godine u Istraturistu investirali 20 milijuna eura u obnovu objekata, diferencijaciju portfelja te u rebranding i podizanje kategorije hotela, prema svojoj strategiji ova i iduće dvije do tri godine određene su za podizanje operativne efikasnosti. Ako sve bude po planu investicijski projekti mogu se očekivati od 2013. pa nadalje.
Istraturist u šest hotela, četiri apartmanska naselja te pet kampova ima kapacitet od 20.166 kreveta. Zapošljava oko 400 stalnih i oko 1.200 sezonskih radnika, a u većinskom je vlasništvu Zagrebačke banke koja drži 71,8 posto dionica.