Burza će na poslovnim radionicama okupiti sedamdesetak inozemnih partnera i oko šezdesetak izlagača koji će tijekom dva dana održati ukupno 561 sastanak, svaki u trajanju od dvadeset minuta.
Izlagači, tvrtke iz Hrvatske, Albanije, Češke, Mađarske, Slovenije, Crne Gore, Litve susrest će se s potencijalnim kupcima turističkih usluga, a potencijalni kupci, turoperatori, "decision makeri" zakazali su unaprijed dogovorene sastanke sa tvrtkama iz navedenih zemalja.
New Europe Travel Mart (NETM) u Dubrovniku će okupiti agencije i turoperatore sa svjetskog tržišta s ciljem upoznavanja turističkih proizvoda u Hrvatskoj i zemljama regije.
Na NETM je prijavljena 51 strana tvrtka sa 64 predstavnika, a svoju će ponudu predstaviti 43 tvrtke većinom iz Hrvatske s ukupno 66 predstavnika.
Osim poslovnog dijela turističke burze sudionicima je ponuđen niz programa za upoznavanje sa povijesnim zanimljivostima Dubrovnika. Organizaciju ove turističke burze poduprla je Hrvatska turistička zajednica, TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ Grada Dubrovnika
Također, u suradnji Glavnog ureda HTZ-a, TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ grada Dubrovnika od 13. do 17. travnja u Dubrovniku će boraviti grupa od deset novinara najznačajnijih medijskih kuća iz Srbije.
Projekt organizacije studijskog posjeta novinara realizira se u suradnji sa zrakoplovnom kompanijom JAT, Zračnom lukom Dubrovnik, hotelom Radisson Blu iz Orašca, putničkim agencijama i ugostiteljima iz Dubrovnika, te organizatorima manifestacije Libertas film festival i turističke burze New Europe Travel Mart.
To je studijsko putovanje organizirano u povodu uvođenja izravnog leta na liniji Beograd-Dubrovnik koji kreće od lipnja i trajat će do kraja rujna četiri puta tjedno.