Šimunić je istaknuo kako danas u proizvodnji tjestenine u Hrvatskoj dominiraju mali i srednji proizvođači koji nemaju većih mogućnosti za promoviranje svojih proizvoda.
Zbog toga domaći potrošači znaju vrlo malo o hrvatskoj tjestenini pa je kontinuirana i sustavna promocija prioritet, kazao je napominjući kako je strukovno udruživanje početni preduvjet za takvo djelovanje.
Naglasio je kako je nužno što prije izraditi strateški plan razvoja u cilju povećanja proizvodnje i izvoza.
Neki od ciljeva Grupacije su informiranje tržišta, podizanje ugleda tjestenine proizvedene u Hrvatskoj, povećanje upotrebe hrvatske tjestenine u restoranima, ugostiteljskim objektima, hotelima i kućanstvima te stvaranje krovnog branda.
U Hrvatskoj je 2010. proizvedeno više od 17.000 tona tjestenine, a vanjsko-trgovinska bilanca bila je negativna. Proizvodnja se zadnjih desetak godina povećala za dva i pol puta.
Najviše tjestenine u prošloj godini uvezeno je iz Italije i Slovenije, a najviše se izvozilo u BiH, Sloveniju i Srbiju, rečeno je.
Plan rada Grupacije predviđa predlaganje mjera gospodarske politike te izmjenu postojećih i zalaganje za donošenje mjera koje će rezultirati većom proizvodnjom i konkurentnošću u proizvodnji tjestenine.
Članice Grupacija zalagat će za stvaranje jednakih uvjeta proizvođačima i izvoznicima na domaćem i stranom tržištu u odnosu na uvozne proizvode i strane proizvođače (otklanjanje administrativnih prepreka pri uvozu proizvoda hrvatskog podrijetla u pojedine zemlje).
Grupacija će se povezati s nadležnim tijelima državne uprave, izradit će se Upisnik Grupacije proizvođača tjestenine, a planira se stvaranje krovnog branda kako bi se lakše plasirao proizvod.