Planirano je izdanje 'dim sum' obveznice u vrijednosti 300 milijuna juana (46 milijuna dolara), piše FT.
Obveznice 'dim sum' postaju sve omiljenije među multinacionalnim tvrtkama koje imaju ogranke u Kini.
Tako je lanac restorana brze prehrane McDonald's postao prva američka kompanija koja je u kolovozu prošle godine izdala 'dim sum' obveznice, prikupivši njima 200 milijuna juana.
Njegov primjer slijedio je američki prozivođač građevinske opreme Caterpillar, koji je u studenom izdao obveznicu u vrijednosti milijardu juana.
Izdanjem obveznice u juanima Unilever nastoji uhvatiti korak s američkim konkurentom Procter & Gambleom, koji ga je preduhitrio u Kini. Stoga kineske savjetodavne tvrtke predviđaju jaču poziciju P&G-ja, koji će po njima naveliko ulagati u Kini, u širokom rasponu sektora od oglašavanja do distribucije.
Prema podacima savjetodavne tvrtke Dealogic, tvrtke su u ovoj godini izdanjem obveznica 'dim sum' prikupile ukupno 1,3 milijarde dolara, od čega više od milijardu dolara otpada na kineske tvrtke.
Inozemne tvrtke ne žure s izdavanjem obveznica u juanima jer njihovo konvertiranje u ostale valute podliježe strogim propisima.