Više od 65 posto hrvatskih potrošača ima pozitivan stav prema slovenskim proizvodima, neutralan stav ima 31,3 posto anketiranih, dok samo 3,6 posto ispitanika proizvode iz Slovenije ocjenjuje negativno.
Na pitanje kupuju li slovenske proizvode gotovo 40 posto anketiranih kaže kako ih nikad ne kupuje. Da ih ponekad kupuje odgovorilo je 57 posto anketiranih građana, a redovito njih 3,1 posto.
Da su slovenski proizvodi jednako kvalitetni kao hrvatski ocjenjuju gotovo tri četvrtine, odnosno 74,4 posto ispitanika. Njih 14 posto drži kako su slovenski proizvodi bolje, a 11,6 posto da su slabije kvalitete od hrvatskih proizvoda.
Upitani za povjerenje u proizvode iz zemalja regije, više od 60 posto ispitanika odgovorilo je da najviše vjeruje upravo slovenskim proizvodima. Slijede proizvodi iz BiH s 3 posto, Srbije sa 1,7 posto i Makedonije s 1,6 posto.
Kada je riječ o poznavanju slovenskih brendova, više od polovice ispitanika nije znalo navesti niti jednu robnu marku. Od preostalih anketiranih građana najviše je na prvo je mjesto stavilo Gorenje, a slijede Lesnina, Droga Kolinska, Krka i Lek.