Predsjednik Uprave Liburnia Riviera Hotela (LRH) Kristjan Staničić ističe da im je s njemačkog, ali i drugih euro tržišta, buking trenutno odličan, bolji od lanjskog i za 25 posto. Slijedom nove strategije kaže da su prilagodili prodaju tržišnim kretanjima te dosta rade on-line ili na direktnoj prodaji, čime postižu i bolje cijene od onih koji nude touroperatori u fazi tzv. ranijeg bukinga.
S obzirom na to i rast volumena bukinga u ovo vrijeme i on, baš kao i predsjednik Uprave Hotela Makarska Joško Lelas te izvršni direktor HUP Zagreb i predsjednik Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) Kristijan Šustar upozoravaju da to može biti 'dvosjekli mač' jer se može dogoditi da se to financijski manje 'isplati'.
Svi se slažu da treba tržište pažljivo osluškivati te prodaju prilagođavati tome da se ne dogodi primjerice 'stop buking' u lipnju ili srpnju što znači i 'nered na tržištu'.
Slažu se i u ocjeni da će svibanj biti kritičan, ali vjeruju da će hotelski smještaj i ove godine u Hrvatskoj rasti. To je, kako je kazao Šustar, potvrdio i okrugli stol o hotelskoj industriji u istočnoj Europi u sklopu ITB-a na kojemu je sudjelovao s predstavnicima hotelijera iz Poljske, Rumunjske, Rusije i drugih zemalja.
Predsjednik Uprave adriatica.net Grupe Boris Teški također je zadovoljan bukingom za Hrvatsku za ovu sezonu koji im je ukupno sa svih tržišta za oko 20 posto veći od lanjskog. Na ITB-u se ta Grupa prvi put samostalno predstavlja partnerima, što je također, kako je kazao bio dobar poslovni potez.