U radionici su, kako izvještava srbijanska agencija Tanjug, sudjelovali učenici sedmog i osmog razreda iz tih triju škola, pri čemu je, uz sudjelovanje četiriju nastavnika – koordinatora, razgovarano o cyber–nasilju, štetnosti interneta i rješavanju konflikata.
To je treća takva radionica, nakon što su prijašnje održane radionice u Istri i Tuzli.
Radionice se održavaju u sklopu natjecanja za prekogranična školska partnerstva "Pronađite rješenja", čiji je organizator Međunarodna mreža srednjih škola (ACES).
Manifestacija se organizira radi premošćivanja granica te povezivanja nastavnika i učenika iz srednje i jugoistočne Europe.
Ema Okanović, koordinatorica iz istarske škole, naglasila je kako je za uspjeh u učenju o rješavanju konflikata nužno sudjelovanje i potpora roditelja i lokalne samouprave.
Ona je objasnila da se, nakon što je ACES raspisao natječaj o temi "Pronađite rješenja", prijavilo 139 škola iz istočne Europe te da je sa svojim prijedlozima pobijedilo njih 45, nakon čega su se koordinatori tih škola međusobno dogovarali o suradnji i realizaciji radionica.
Dodala je kako su Beograd, Istra i Tuzla svojem projektu dali ime "Različita lica nose iste maske", te da je cilj bio da djeca nauče rješavati konflikte, razvijati toleranciju i multikulturalnost.
Jedan od koordinatora i nastavnik u toj beogradskoj školi Nikola Radojković naveo je kako djeca na radionicama uče da konflikti ne moraju imati negativno značenje, kao i da verbalni konflikt ne vodi nužno ka neprijateljstvu.
Na početku te međuškolske suradnje je, po njegovim riječima, vladalo nepovjerenje među roditeljima i mnogi su teško pristali pustiti djecu na put u Hrvatsku, no, kako je rekao, djeca su, međutim, svladala sve barijere. Istaknuo je kako nove generacije ne trebaju trpjeti zbog sukoba u regiji mnogo prije njihova rođenja.
Proglašenje konačnog pobjednika natjecanja i najboljeg projekta očekuje se u Pragu, 29. ožujka.