Hrvatski turistički dan prvi put će se u Istanbulu održati 9. veljače, s obzirom da je Turska, kako kažu iz HTZ-a i Ministarstva, novo i sve zanimljivije emitivno tržište, s kojeg je primjetan porast dolazaka turista u Hrvatsku.
S prošlogodišnjih oko 37 tisuća dolazaka i oko 113 tisuća noćenja turski su turisti u Hrvatskoj ostvarili poraste veće od 80 posto.
Osim promocije hrvatske turističke i kulturne ponude, posebno Dubrovnika, u Istanbulu će se održati i poslovna radionica turskih i hrvatskih partnera.
Slijedi promocija hrvatskog turizma na sajmu u Pragu "Holiday World" koji se održava od 10. do 13. veljače. Prema prvim rezultatima prodaje turističkih aranžmana u Češkoj touroperatori tvrde da je kriza prošla te da u ovoj godini Hrvatska može očekivati stabilnu prodaju i rast dolazaka čeških turista.
Prošle ih je godine došlo 5 posto više nego 2009., odnosno njih oko 646 tisuća ostvarilo je 4,44 milijuna noćenja ili gotovo 8 posto više.
Nositelj hrvatskog nastupa na tom sajmu, kao i na sajmovima "Reisen" u Hamburgu te "Ferie" u Kopenhagenu je Hrvatska turistička zajednica.
Promociji u Istanbulu i drugim navedenim gradovima prethodio je početkom ovog tjedna Hrvatski turistički dan u Tel Avivu (7. veljače), u sklopu kojeg se, kako se doznaje iz HTZ-a, na poslovnoj radionici srelo po 12 partnera iz Hrvatske i Izraela razgovarajući o mogućnostima suradnje.
U Tel Avivu je održana i Hrvatska večer kojoj je prisustvovalo 250 predstavnika agencija, touroperatora i medija, a kojima je hrvatska turistička ponuda predstavljena zajedno sa slovenskom pod motom "Otkrij Hrvatsku - Osjeti Sloveniju". Ta je večer bila uvod u nastup Hrvatske na sajmu turizma IMTM koji se u Tel Avivu održava od 8. do 9. veljače.