Nakon cjelodnevnog štrajka djelatnika podzemne željeznice u ponedjeljak, njihov je sindikat tijekom večeri odlučio nastaviti prosvjed u utorak i u srijedu, usprkos odluci atenskog suda o "nezakonitosti" štrajka.
I sindikati u autobusnom i trolejbusnom prijevozu najavili su 48-satni štrajk za utorak i srijedu, nakon petosatne obustave rada u ponedjeljak.
U utorak će prometovati samo tramvaj, električna i međugradska željeznica koji opslužuju dio prigradskih naselja na sjeveru i na jugu prijestolnice.
Štrajkaši optužuju vladu da nije povela računa o njihovim prijedlozima u nacrtu zakona koji je u petak podastrt povjerenstvu parlamenta za gospodarska pitanja.
Kako bi izašla na kraj s velikim manjkom u poduzećima za javni prijevoz, vlada je odlučila od 1. veljače povisiti cijenu karata za 20 posto (trenutačno je 1 euro), koja je bila među najnižima u Europi.
Prijedlog o preustroju javnog prijevoza u Ateni predviđa ukidanje oko 1.500 radnih mjesta (od ukupno 12.000), s kojih će se radnici prerasporediti na druge poslove u javnom sektoru, i smanjenje plaća, ali se još ne zna u kojem postotku.
Mjere su dio strukturnih reforma koje zahtijevaju Europska unija (EU) i Međunarodni monetarni fond (MMF), u zamjenu za kreditni paket vrijedan 110 milijarda eura odobren Grčkoj u svibnju kako ne bi bankrotirala.