Na sastanku je dogovoreno da će ministar osobno obići sporno područje već u idući ponedjeljak s ciljem da predloženo rješenje što prije prihvate mještani koji traže sanaciju odrona stijene na toj cesti.
Tomo Vidović, direktor Sektora za održavanje u Hrvatskim cestama, objasnio je predstavnicima mjesnog odbora i zamjeniku gradonačelnika Vrgorca Željku Pervanu kako je sanacija odrona stijene na području Stupice, za razliku od projekta izgradnje tunela, daleko skuplji i rizičniji posao.
Prema grubom izračunu, izgradnja tunela stajala bi oko 25 milijuna kuna, dok bi sanacija zbog specifičnosti područja i visokog stupnja rizika od ponovnog urušavanja koštala čak između 40 i 50 milijuna kuna, kazao je Vidović.
Predstavnici lokalnih vlasti zatražili su i dugoročno rješenje budući da na cesti Vrgorac-Makarska, uz Stupicu, postoje još dvije kritične točke. Smatraju kako bi idealno rješenje bio tunel dužine oko 1200 metara kojim bi se zaobišle sve sporne točke na toj, za lokalno stanovništvo, jako važnoj prometnici.
Budući da bi takav poduhvat zahtijevao daleko više novca i vremena, ministar Kalmeta je predstavnicima Zabiokovlja kazao kako projekt izgradnje 'malog' tunela neće utjecati na dogovore oko izgradnje 'velikog' tunela kojim će se riješiti problem sigurnosti na cesti Vrgorac-Makarska.
Sastanku su nazočili i državni tajnik za infrastrukturu Tomislav Mihotić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Jakov Krešić, ravnatelj Parka prirode Biokovo Ante Cvitanović i predstavnik Hrvatskih šuma Branko Štulić, navodi se u priopćenju.