Goveđi gulaš u Americi se proizvodi po originalnoj Podravkinoj recepturi i prepoznatljivom brandu kakav se kupuje u Hrvatskoj, brojnim europskim zemljama i Australiji, ističe se u priopćenju.
Direktor Podravkina predstavništva u Americi Domagoj Kero ističe kako njihov američki partner ima dugogodišnje iskustvo u proizvodnji konzerviranih proizvoda i održava visoku razinu kvalitete što je bio najvažniji uvjet da se nakon prošlogodišnjeg pokretanja proizvodnje kokošje paštete, čija je prodaja iznad plana, pokrene i proizvodnja goveđeg gulaša.
Iz Podravke podsjećaju da je Američka agencija za hranu i lijekove FDA prije nekoliko godina, zbog zaraznih bolesti, zabranila uvoz proizvoda s kokošjim i goveđim mesom iz svih europskih zemalja pa tako i Podravkinog goveđeg gulaša.
Za potrebe američkog tržišta Podravka je goveđi gulaš do sada proizvodila u Australiji iz koje je zakonski dopušten uvoz mesnih prerađevina.
Iz koprivničke prehrambene kompanije ističu da s ovim projektom Podravka obogaćuje široku lepezu svojih proizvoda na američkom i kanadskom tržištu te time povećava prodaju, odnosno hrvatski izvoz.
Podravka je najveći hrvatski izvoznik prehrambenih proizvoda na američko i kanadsko tržište čiji je izvoz u ovoj godini porastao za 15 posto, navodi se u priopćenju.
Kero ističe kako ambicije Podravke ne prestaju s goveđim gulašom jer već slijedeće godine planiraju pokrenuti proizvodnju novih proizvoda prilagođenih američkom tržištu.
Podravka je prisutna na američkom i kanadskom tržištu već više od 15 godina pa je zbog razvoja poslova i porasta izvoza prije pet godina osnovala i svoje predstavništvo u New Yorku.
Najviše se prodaje popularna vegeta, ali na američkom tržištu su zastupljene i druge poznate Podravkine kategorije proizvoda poput juha, mesnih proizvoda, dječje hrane, povrća, džemova, slastica.