Izrađen je cjeloviti i održiv plan restrukturiranja i konsolidacije kompanije koji ima suglasnost dioničara i potporu zaposlenih, navodi se priopćenju i dodaje da je tvrtka učinila sve potrebne radnje i zatražila pristup modelu C.
"Vjerujemo da ćemo s uspjehom dovršiti suradnju s tijelima Vlade RH u sklopu programa model C osmišljenog kao dio antirecesijskih mjera za oporavak gospodarstva. Iako se ta suradnja odvija u nešto sporijem tempu od očekivanog, nadamo se da ćemo tijekom slijedećih nekoliko mjeseci uspjeti dovršiti taj proces", ističe u popratnoj izjavi generalni direktor Mediteranske plovidbe Goran Šarić, koji je na tu dužnost imenovan početkom lipnja ove godine.
To će, kako naglašavaju iz Mediteranske plovidbe, tvrtki omogućiti da krene u novi razvojni ciklus za koji su obavili sve pripremne radnje.
Korčulanski brodar u priopćenju navodi da provodi nužne mjere restrukturiranja te da je u sklopu propisanih mjera i otkazivanje ugovora o radu za 15 zaposlenika iz sektora male obalne plovidbe, koje je provedeno jučer.
Objašnjavaju pritom da u tom segmentu poslovanja kontinuirano bilježe velike gubitke, a smanjila im se i flota male obalne plovidbe.
Trajekti Dominče i Zamošće, koji su dugi niz godina povezivali Korčulu sa kopnom, su zbog starosti i neodrživosti prodani ili završili u rezalištu, pa su danas Mediteranska plovidba u sektoru male obalne plovidbe preostale tek dvije brodice za prijevoz putnika (Lovor i Tamaris).
"To su razlozi zašto je Mediteranska plovidba bila prisiljena donijeti ovu tešku odluku i petnaestorici svojih radnika, za koje više nema posla, uručiti poslovno uvjetovane otkaze ugovora o radu", navodi se u priopćenju.