Wal-Mart će koristiti vlastite internetske platforme za promoviranje prodaje u desetak trgovina Sam's Club koje je otvorio u Kini, izvijestio je londonski poslovni dnevnik.
Sam's Club je lanac trgovina u vlasništvu Wal-Marta.
Eduardo Castro-Wright, direktor Wal-Marta za internetsku prodaju, izrazio je na sastanku s ulagačima početkom mjeseca "uzbuđenje zbog velikih mogućnosti" koje pruža internetska prodaja na kineskom tržištu, stoji u priopćenju.
Gap je objavio da ove godine planira otvoriti prve četiri trgovine u Pekingu i Šangaju a sljedećeg mjeseca pokrenut će za potrebe prodaje i internetsku stranicu, piše FT u izvješću.
Prihodi od maloprodaje putem interneta prošle su godine u Kini više nego udvostručeni, na 39 milijardi dolara, citira londonski dnevnik podatke pekinške tvrtke za istraživanje iResearch.
U Wal-Martu očekuju da će Kina u sljedećih pet godina prestići Japan i Britaniju i postati drugo po veličini tržište elektroničke trgovine u svijetu, nakon Sjedinjenih Država. Predviđaju da će u tom razdoblju prihodi na kineskom tržištu dosegnuti 230 milijardi dolara, u usporedbi s prognoziranih 490 milijardi dolara u SAD-u.