Budući da je riječ o poduzetniku u vladajućem položaju na tržištu prodaje ukapljenog naftnog plina na teritoriju Hrvatske, Agencija će u postupku odlučiti je li Proplin zlouporabio vladajući položaj primjenjujući nejednake uvjete prema različitim poduzetnicima i na taj način ih doveo u nepovoljan položaj u odnosu na njihove konkurente, i o tome donijeti odluku.
Vijeće je odlučilo i da Presečki grupa iz Krapine nije zlouporabila svoj vladajući položaj na tržištu prijevoza u javnom linijskom prometu u Krapinsko-zagorskoj županiji.
Naime, pojašnjava se u priopćenju Agencije, Presečki grupa koja obavlja oko 90 posto linijskog prijevoza u toj županiji ne koristi postojeći autobusni kolodvor Krapina, u vlasništvu tvrtke Autotransporti Kunštek, već isključivo vlastiti kolodvor Krapina Nova.
Vijeće je utvrdilo da Presečki grupa izgradnjom vlastitog kolodvora nije postupila u suprotnosti ni s propisima koji uređuju prijevoz u cestovnom prometu, niti s propisima o zaštiti tržišnog natjecanja te da je za obavljanje kolodvorskih usluga ovaj poduzetnik dobio sve potrebne dozvole nadležnih tijela lokalne i područne samouprave.
Budući da je utvrđeno da poduzetnici koji obavljaju usluge javnog linijskog prijevoza imaju mogućnost jednakog pristupa na oba kolodvora, te je poslovna odluka svakog prijevoznika kojim će se kolodvorom koristiti, Vijeće je odlučilo da svojim postupanjem Presečki grupa nije zlouporabila vladajući položaj na tržištu.
Na zahtjev Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, Vijeće je dalo mišljenja na paket podzakonskih akata koji se odnose na područje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i kogeneracije, kojima je utvrdilo da su ti prijedlozi u skladu s odredbama Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.
Vijeće je i Prijedlog Zakona o tržištu prirodnog plina ocijenilo sukladnim odredbama Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja, uz napomenu da svako propisivanje obveze pružanja javne usluge povlači za sobom pitanje prava na kompenzaciju odnosno pokrivanje mogućih gubitaka poduzetniku koji pruža takvu uslugu.
Također, Vijeće je mišljenja da nije preporučljivo odrediti jedinog operatera transportnog sustava plina u Hrvatskoj na razdoblje od 30 godina, već da bi se taj rok iz Zakona trebao brisati ili dodatno pojasniti kriterije temeljem kojih je određen tako dugačak rok.