Nagrađeni su televizijski spot "Jedan savršeni trenutak" i billboard "I homofobi su ljudi" na natječaju koji se 36 godina održava u SAD-u s ciljem prepoznavanja najnovijih trendova reklamne industrije.
Spot "Jedan savršeni trenutak" prati djevojku koja na jednom malom mediteranskom trgu zaustavlja vrijeme ubacivši novčić u fontanu i počinje činiti stvari kojima uljepšava život "zamrznutim" prolaznicima koji su se tamo zatekli. Glazbu za spot potpisuje Carla Bruni, a spot je režirao finski redateljski dvojac HOBO.
Rad "I homofobi su ljudi", rađen za festival Queer Zagreb, ukazuje na problematiku netolerancije javnosti prema ljudima s neuobičajenim seksualnim preferencama. Cilj je upozoriti javnost na široku prisutnost homofobije, ali i na potrebu da se homofobi prepoznaju kao osobe kojima treba pomoći pri prevladavanju vlastitih predrasuda.
Jednak je uspjeh agencija postigla i na najstarijem natječaju za dizajn Good Design, gdje su nagrađena dva godišnja izvještaja - "Nahrani me" i Adris godišnji izvještaj. Good Design organizira The Chicago Athenaeum, međunarodni muzej arhitekture i dizajna, jedini muzej takve vrste u SAD-u.
Francuski natječaj Meribel nagradio je pak seriju plakata "Idući put udari loptu" za Autonomnu žensku kuću Zagreb. Kampanja je napravljena s ciljem da se ukaže na problem obiteljskog nasilja nad ženama.