Partneri u projektu bili su Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, Agencija za promicanje izvoza i ulaganja, Vladin servis Hitro.hr, predstavnici županija te poduzetnici i strani ulagači.
Projekt je imao tri glavna cilja. Prvi je jačanje unutarnjih kompetencija Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva u uspostavi modernog poslovnog okruženja u Hrvatskoj, kroz izradu studija gospodarskih sektora u koja bi se trebala sliti značajna ulaganja.
To su proizvodnja namještaja, proizvodnja dijelova i pribora za motorna vozila, proizvodnja i remont sportskih plovila te savjetovanje i pribavljanje programske opreme. Na temelju tih studija, u planu je izrada nacionalne marketinške strategije za ulaganje i program za promociju ulaganja.
Druga komponenta projekta bila je identifikacija prepreka ulaganjima i načina za njihovo uklanjanje. Ta komponenta odnosi se na uspostavu i podršku boljeg protoka informacija između Vladinih institucija odgovornih za zakonski okvir poslovanja te poboljšanje protoka informacija prema županijama.
U trećem dijelu projekta, mjere za poboljšanje investicijske klime primjenjene su kroz regionalne projekte u šest županija, koje su dobile certifikat područja prijateljskih za ulagače. To su Varaždinska, Međimurska, Zadarska, Šibensko-kninska, Karlovačka i Primorsko-goranska županija.
Obraćajući se sudionicima projekta šef Delegacije Europske komisije u Hrvatskoj Vincent Degert ocijenio je da bi Hrvatska, želi li pojačati dotok stranih investicija, trebala ubrzati privatizaciju, smanjiti javne izdatke te unaprijediti rad sudstva.
Treba smanjiti i birokratske barijere za ulaganja te raditi na promociji menadžerskih vještina i zaštiti intelektualnog vlasništva, rekao je Degert.
Želja Ministarstva gospodarstva, dodao je pomoćnik ministra Leo Begović, je do 2010. godine Hrvatsku dovesti u skupinu 30 najpovoljnijih svjetskih zemalja za ulaganja te dostići brojku od najmanje 25 greenfield investicija godišnje.