Protuminski brod "Korčula" dug je 25,70 metara, širok je 6,80 metara, visok 4 metra do glavne palube, a može ploviti brzinom do 10 čvorova.
Izgrađen je iz stakloplastike, amagnetskih materijala, a elastično temeljen pogonski sustav omogućava mu i nisku akustičnu zamjetljivost.
Izgradnja toga najsuvremenije opremljenog broda u floti HRM-a stajala je oko 70 milijuna kuna, a gradnja je trajala 13 godina, zbog niza nepredviđenih okolnosti.
Brod "Korčula" namijenjen je otkrivanju, lociranju i identifikaciji na dnu ležećih i sidrenih mina, a opremljen je najsuvremenijim sustavom podvodnog motrenja, mehaničkom divergentnom minolovkom, protuzrakoplovnim topom i ručnim streljačkim naoružanjem.
Osim u vojne svrhe, brod s 14 članova posade služit će i za znanstveno-istraživačke projekte te za druge civilne svrhe poput arheološke zaštite i zaštite podmorja općenito, za polaganje kablova, traženje i lociranje potonulih brodova, podvodno snimanje, polaganje kablova ili cijevi.
Na svečanosti na sidrištvu u ratnoj luci Lora dočekao ga je zapovjednik HRM-a viceadmiral Zdravko Kardum.
Kum brodu, prigodom porinuća na Korčuli, bio je ministar obrane Berislav Rončević koji je tada naglasio kako je uvjeren da će velolučko brodogradilište izgraditi još puno brodova te vrste, ne samo za HRM, nego i za mornarice drugih zemalja. Podsjetio je kako je cijena njegove izgradnje niža nego sličnih brodova u zemljama članicama NATO-a s kojima je MORH imao neke razgovore.
Zapovjednik HRM-a kazao je kako su našoj mornarici potrebna barem još tri do četiri takva broda.