FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Vijeće Europe organizira konferenciju ministara obrazovanja zapadnog Balkana

Autor: ;ztre;
ZAGREB/STRASBOURG, 22. studenog 2006. (Hina) - Ministri obrazovanja zemalja zapadnog Balkana razgovarat će u ponedjeljak i utorak u Strasbourgu, u organizaciji Vijeća Europe, o reformi visokog obrazovanju u regiji u sklopu Bolonjskog procesa čiji je osnovni cilj uspostava Europskog prostora visokog obrazovanja do 2010. godine., priopćilo je Vijeće Europe.
ZAGREB/STRASBOURG, 22. studenog 2006. (Hina) - Ministri obrazovanja zemalja zapadnog Balkana razgovarat će u ponedjeljak i utorak u Strasbourgu, u organizaciji Vijeća Europe, o reformi visokog obrazovanju u regiji u sklopu Bolonjskog procesa čiji je osnovni cilj uspostava Europskog prostora visokog obrazovanja do 2010. godine., priopćilo je Vijeće Europe.

Na konferenciji će sudjelovati izaslanstva iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Crne Gore, Srbije, Slovenije, Makedonije i Kosova, zajedno sa stručnjacima iz drugih europskih zemalja i promatrača nadležnih međunarodnih organizacija.

Sudionici će između ostalog razgovarati o izgradnji sustava jamstva kvalitete visokog obrazovanja, kvalifikacijskim okvirima i nacionalnim akcijskim planovima za priznavanje diploma, a razmotrit će i do sada ostvaren napredak u provedbi reformi visokog obrazovanja u sklopu priprema za iduću ministarsku konferenciju Bolonjskog procesa koja bi se trebala održati u Londonu u svibnju iduće godine.

Bolonjski proces najveća je reforma visokog obrazovanja u Europi nakon Drugog svjetskog rata koja bi trebala pridonijeti razvoju Europe u napredno društvo znanja. Osnovni cilj procesa je uspostava Europskog prostora visokog obrazovanja do 2010. godine koji bi trebao osigurati mobilnost europskih građana i njihovo lakše zapošljavanje.

Reforma je pokrenuta Poveljom europskih sveučilišta (Magna Charta Universitatum) koju su 1988. u Bologni potpisali rektori brojnih europskih sveučilišta, među kojima i rektor Sveučilišta u Zagrebu, a svaka zemlja je prilagođava svojim potrebama.

Glavni elementi reformi su uvođenje sustava lako prepoznatljivih i usporedivih akademskih stupnjeva, uvođenje sustava temeljenog na dvama glavnim ciklusima, pred-diplomskom koji treba trajati najmanje tri godine i diplomskom koji vodi prema magisteriju i/ili doktoratu te uvođenje bodovnog sustava, kao što je ECTS (Europski sustav prijenosa bodova), za promicanje razmjene studenata.

(Hina) xzt ysl

An unhandled error has occurred. Reload 🗙