Od ukupnog iznosa bruto premija iz prvih deset mjeseci ove godine na neživotna osiguranja odnosi se 5,17 milijardi kuna, a na životna 1,69 milijardi kuna.
Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, i to 37,49 posto ili 2,57 milijardi kuna, na kraju listopada imalo je Croatia osiguranje. Ipak, udio najvećeg hrvatskog osiguravatelja u ukupnoj premiji je na kraju listopada lagano smanjen u odnosu na 38,2 posto s kraja kolovoza.
Slijede Euroherc, s ukupnom premijom od 779,07 milijuna kuna (i to samo u neživotnom osiguranju), što čini tržišni udio od 11,34 posto, te Allianz, koji je s premijom u iznosu od 699,69 milijuna kuna u prvih deset mjeseci zauzeo 10,19 posto hrvatskog osiguravateljskog tržišta.
Croatia osiguranje je u prvih deset mjeseci držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, sa zaračunatom bruto premijom u iznosu od 2,34 milijarde kuna ili 45,24 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta. Tome treba dodati i 53,06 milijuna kuna (1,02 postotni udio) premije Croatia zdravstvenog osiguranja.
Slijede Euroherc, čiji udio u ovom segmentu tržišta iznosi 15,04 posto, te Jadransko osiguranje, s 517,7 milijuna kuna premije ili 10 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju listopada zauzima Allianz, s premijom od 257,2 milijuna kuna i udjelom od 15,23 posto.
Croatia osiguranje je s premijom u iznosu od 232,4 milijuna kuna i 13,76 postotnim udjelom zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 195,6 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,58 posto.
Udio veći od 10 posto (10,11 posto) u ovom segmentu je na kraju listopada imalo i Merkur osiguranje, s premijom u iznosu od 170,7 milijuna kuna, dok je Zagreb osiguranje na petom mjestu, s premijom od 166,15 milijuna kuna te udjelom od 9,84 posto.