Od ukupnog iznosa bruto premija iz prvih devet mjeseci ove godine na neživotna osiguranja odnosi se 4,75 milijarde kuna, a na životna 1,5 milijardi kuna.
Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, i to 38,2 posto ili 2,39 milijardi kuna, na kraju rujna imalo je Croatia osiguranje. Ipak, udio najvećeg hrvatskog osiguravatelja u ukupnoj premiji je na kraju rujna lagano smanjen u odnosu na 38,75 posto s kraja kolovoza.
Slijede Euroherc, s ukupnom premijom od 703,9 milijuna kuna (i to samo u neživotnom osiguranju), što čini tržišni udio od 11,24 posto te Allianz, koji je s premijom u iznosu od 624,9 milijuna kuna u prvih devet mjeseci zauzeo 9,98 posto hrvatskog osiguravateljskog tržišta.
Croatia osiguranje je u prvih devet mjeseci držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, sa zaračunatom bruto premijom u iznosu od 2,18 milijarde kuna ili 45,96 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta. Tome treba dodati i 50,8 milijuna kuna (1,07 postotni udio) premije Croatia zdravstvenog osiguranja.
Slijede Euroherc, čiji udio u ovom segmentu tržišta iznosi 14,80 posto, te Jadransko osiguranje, s 469,1 milijun kuna premije ili 9,86 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju rujna zauzima Allianz, s premijom od 226,26 milijuna kuna i udjelom od 15,01 posto.
Croatia osiguranje je, s premijom u iznosu od 207 milijuna kuna i 13,73 postotnim udjelom, zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 176,95 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,74 posto.
Udio veći od 10 posto (10,16 posto) u ovom segmentu je na kraju rujna imalo i Merkur osiguranje, s premijom u iznosu od 153,14 milijuna kuna, dok je Zagreb osiguranje na petom mjestu, s premijom od 149,29 milijuna kuna te udjelom od 9,90 posto.