Da mogu imati bilo koji automobil bez obzira na cijenu, najviše hrvatskih ispitanika odabralo bi BMW, a slijede Mercedes, Porsche, Audi i Ferrari.
U cjenovnoj klasi koju si mogu priuštiti najveći broj vozačica i vozača u Hrvatskoj izabralo bi pak Toyotu za svoj sljedeći automobil, a ta je marka ocijenjena i najkvalitetnijom, dok najpovoljniji odnos cijene i kvalitete nudi Renault, pokazuju rezultati istraživanja web portala 4 kotača, provedenog tijekom listopada na uzorku od 4 tisuće ispitanika.Toyota je najčešći prvi izbor žena, a drugi izbor muškaraca, za koje je pak prvi izbor Honda. Za žene je, međutim, ta marka tek deveti izbor.
Volkswagen, koji s Hondom dijeli drugo mjesto, visoki plasman može zahvaliti ženama, kojima je drugi izbor. Peugeot je četvrti, iako za muškarce tek deseti, dok je druga najatraktivnija marka za žene.
Za svoj auto prvog izbora, u cjenovnoj klasi koju si mogu priuštiti, Hrvati su najčešće uvrstili još i Opel, Mazdu, Audi, Renault, BMW i Citroen.
Stvarnost je, naravno, drukčija. Prema istraživanju portala 4 kotača, trenutno najviše žena i muškaraca vozi automobile marke Renault, a slijede Opel i Fiat.
Najveći broj ispitanika smatra Toyotu najkvalitetnijom markom, na drugom mjestu je Mercedes, a slijede BMW, Volvo i Honda. Najbolji omjer cijene i kvalitete, prema mišljenju sudionika istraživanja, imaju automobili marke Renault, Toyota, Opel, Škoda i Mazda.
Osobe koje voze Toyotu najviše su zadovoljne svojim automobilom. Prosječna ocjena zadovoljstva Toyotom na skali od 1 do 10 je 9. Slijede vozači Mazde (8,7), Honde (8,7) i Mitsubishija (8,6).
Najlojalniji marki su vozači BMW-a. Njih 63,5 posto bi ih za sljedeći automobil opet odabrali BMW. Slijede vozači Honde od kojih bi njih 61,3 posto ponovno odabrali tu marku, a to bi učinilo i 51 posto vozača Toyote.