Ocjenjujući svoje zadovoljstvo na skali od 1 do 10, vlasnici su svojim automobilima dodijelili prosječnu ocjenu 7,8.
Upitani koja je najvažnija karakteristika automobila, ispitanici su ocijenili da je to pouzdanost, a slijede sigurnost i potrošnja. Najmanju su im važni snaga motora i ostale tehničke karakteristike. Zanimljivo je da je izgled automobila važniji muškarcima nego ženama. Žene važnijim drže potrošnju, cijenu i dostupnosti servisne mreže.
Prema rezultatima istraživanja, prosječna starost automobila je 6,6 godina. Najčešći tip motora automobila je benzinski, koji ima 64 posto ispitanika. Slijede diesel motori koje ima 31 posto ispitanika, a 5 posto ispitanika ima automobil s pogonom na benzin i plin.
Hrvatski vozači na gorivo mjesečno potroše prosječno 749 kuna, pokazuju rezultati istraživanja. Više od polovice njih kažu da najradije koriste Inine benzinske crpke. Slijedi OMV koji najradije koristi više od trećine ispitanika, dok je svakom šestom ispitaniku svejedno je koju benzinsku crpku koristi.
Vozači svoj automobil prosječno peru jednom mjesečno. Istraživači nude računicu, prema kojoj, uzme li se u obzir oko milijun privatnih automobila na hrvatskim cestama, te 40 kuna za prosječnu cijenu pranja vozila, hrvatski građani u autopraonicama godišnje ostave 260 milijuna kuna.
Prekršajem koji im najviše smeta, vozači ocjenjuju odbijanje vozača teretnih vozila da propuste kolonu iza sebe, a slijedi nepropisno pretjecanje.
Što se prometne policije tiče, najviše ispitanika ocjenjuje da se njezino ponašanje ne popravlja, ali dosta je i onih (37 posto), koji vide znatni napredak.
Na pitanje 'Koristite li Dalmatinu odnosno autocestu Zagreb - Split, odgovor 'uvijek da' dalo je 29,5 posto anketiranih. Uglavnom se tom cestom vozi 37,3 posto ispitanika. U vožnji starom cestom uživa 10,8 posto ispitanika, a 22,4 posto ne koristi Dalmatinu jer im je preskupa.
Preko 70 posto muškaraca smatra da su natprosječni vozači, a samo 0,7 posto ih smatra da su ispod prosjeka. Žene su manje samouvjerene. Njih 53,2 posto smatra se natprosječnim, a 2,1 posto smatra da su ispod prosjeka.
Samo 9,7 posto žena smatra se boljim vozačem od muškarca, 61,4 posto smatra da su žene i muškarci podjednaki vozači, a 17,7 posto smatra da su muškarci bolji vozači. Svaki drugi muškarac smatra se boljim vozačem od žena, a samo 2,2 posto ih smatra da su žene bolji vozači.