FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: za većinu mladih pivo je piće budućnosti

Autor: ;mvra;
ZAGREB, 8. studenoga 2006. (Hina) - Većina mladih od 11 do 24 godine smatra da će piće budućnosti za mlade biti pivo ili gazirana pića, a potom alkoholni kokteli i obične mineralne vode, pokazalo je istraživanje 'Planet teenager' agencije GfK.
ZAGREB, 8. studenoga 2006. (Hina) - Većina mladih od 11 do 24 godine smatra da će piće budućnosti za mlade biti pivo ili gazirana pića, a potom alkoholni kokteli i obične mineralne vode, pokazalo je istraživanje 'Planet teenager' agencije GfK.

Mladi uz ručak uglavnom piju vodu iz slavine ili voćni sok, a kad su vani neko piće s okusom cole. Takva pića najpopularnija su i pri večernjim izlascima, a sljede ih ostala gazirana pića i voćni sokovi. Najmanje piju instant kave i ledeni čaj. U protekla tri mjeseca pivo je pilo šest posto mladih od 11 do 13 godina i 65 posto od 20 do 24 godine.

Istraživanje je pokazalo da mladi imaju znatnu moć kao potrošači, da imaju svoje preferencije i da znaju što žele.

Tako ih većina voli jesti, ali pri tome nastoje ne pretjerivati s hranom. Ta pojava učestalija je s odrastanjem, što su stariji češće sami kupuju hranu.

Za 'fast food' kao najdražu hranu izjasnilo se čak 50 posto najmlađe dobne skupine (11-13 godina), dok među starijima taj broj opada.

S porastom dobi raste i broj onih koji ponekad paze na količinu kalorija u hrani kao i onih koji su često na dijeti, a u mladoj populaciji takve osobe čine 15-ak posto.

Istraživanje je pokazalo da mladi u velikoj mjeri jednu tri obroka dnevno i to najčešće kod kuće. Ručak im je glavni obrok i sastoji se od juhe i mesa ili ribe s prilogom. Često se jede tjestenina i rižoto.

Istraživanje je pokazalo da su mladi od 11 do 24 godine značajan faktor odlučivanja prilikom kupnje jer ako već nisu izravni kupci onda u kupnji utječu na svoje roditelje.

Najmlađi ispitanici imaju najveći utjecaj pri kupovini slatkiša, grickalica, jogurta, pudinga, namaza i bezalkoholnih pića. Istodobno, najmanje utječu na kupovinu mineralnih voda i higijenskih proizvoda. Njih tek 23 posto ima utjecaj na kupovinu TV-a, DVD-a i ostalih tehničkih uređaja.

No, s porastom njihove dobi raste i utjecaj na kupovinu u svim analiziranim kategorijama proizvoda, što je, smatraju u GfK-u, dokaz da je ta populacija zaslužila više pažnje kod planiranja marketinških aktivnosti.

Istraživanje je pokazalo da mladi izrazito mnogo konzumiraju medije. Televiziju prate u najvećoj mjeri i s najvećom pozornošću, a što su mlađi, češće je gledaju.

Dnevne novine 47 posto mladih od 11 do 13 godina prolista bar jednom tjedno, 45 posto od 20 do 24 godine čita ih svaki dan, a internetsku vezu ima ih približno 60 posto.

Što se tiče reklama, najviše ih gledaju na televizoru te na plakatima i u novinama. Mladima je, pokazuje istraživanje najvažnije da su reklame zabavne, originalne i informativne.

Prikazani podaci izvod su iz kompleksnog istraživanja javnog mnijenja na reprezentativnom uzorku od 1500 stanovnika Hrvatske u dobi od 11 do 24 godine.

(Hina) xmvr ysšh

An unhandled error has occurred. Reload 🗙