Izvješće kao glavne krivce za nesreću s ciparskim zrakoplovom Helios Airways Boeing 737-300 navodi nedostatak tehničkih pregleda na tlu i nemogućnost pilota da shvate uzpozorenja o tlaku te niz drugih pogrešaka. Sustav za tlak regulira opskrbu pilota i putnika kisikom.
"Izvješće je upravo podneseno grčkom ministarstvu transporta i bit će također predano ciparskoj strani", kazao je glavni istražitelj Akrivos Tsolakis.
Nesreća koja se dogodila u kolovozu 2005. godine bila je vrlo neobična jer je zrakoplov na liniji Larnaca-Prag letio dva sata s autopilotom nakon što su se piloti srušili na kontrolnu ploču i prije nego je zrakoplov ostao bez goriva i srušio se na grčkom teritoriju.
Dva grčka borbena lovca su odmah uzletjela kada je zrakoplov izgubio radio-kontakt a piloti su vidjeli jednog člana osoblja, jedinu svjesnu osobu u zrakoplovu, kako pokušava uspostaviti kontrolu nad zrakoplovom prije nego se zrakoplov srušio istočno od glavnog grada.