"Realnost modernog svijeta je ta da je Washington politička prijestolnica svijeta. Sve ozbiljne zemlje i multinacionalne kompanije moraju imati nekoga tko će na organiziran način, časno i afirmativno, promovirati interese onoga tko ga je angažirao, pa smo tako i mi angažirali jednu od najboljih PR kompanija u svijetu", kazao je Parivodić agenciji Tanjug.
Srbijanski mediji tvrde da je Vlada Srbije agenciju angažirala kako bi u idućih šest mjeseci, u vrijeme raspleta statusa Kosova i suradnje Srbije s Haškim sudom, zastupala interese Srbije pred američkom administracijom, kao i da je ministar Parivodić potpisao ugovor prema kojemu bi tvrtka BGR, po cijeni od 60 tisuća eura mjesečno, srbijanske interese trebala zastupati u SAD-u do siječnja 2009. godine.
Beogradski dnevnik "Blic" tvrtku je već prije dovodio u vezu sa Srpskom radikalnom strankom kao i zastupanjem Pinka International, tvrtke Željka Mitrovića, vlasnika RTV "Pink", koja je promovirala Jugoslavensku ljevicu, stranku koju je osnovala Mirjana Marković, supruga nekadašnjeg predsjednika i haškog optuženika, pokojnog Slobodana Miloševića.
Radio B92 navodi da je BGR radio za makedonsku i crnogorsku vladu, a da je Hrvatska - nakon što je odbila ponude za lobiranje BGR-a - "bila potisnuta na margine američke vanjske politike, što se odrazilo u drastičnom padu njezina imagea u SAD-u".