Putnici su Croatia Airlines ocijenili kao najbolju regionalnu članicu te udruge u istraživanju koje se odnosi na drugo ovogodišnje tromjesečje. U istraživanju su sudjelovale i finski Blue 1, španjolski Spanair i slovenska Adria Airways.
Croatia Airlines najbolje je ocijenjena za usluge za vrijeme leta (ljubaznost osoblja, udobnost leta, ponuda u zrakoplovu), uslugu transfera (procedure do krajnjeg odredišta), točnost polijetanja te za ukupnu cijenu leta, rekao je Šimunović.
Jedino u segmentu 'Star Promise', koji se odnosi na ispunjenje ciljeva udruge u vezi s pojednostavljenjem procesa putovanja, Croatia Airlines ocijenjen je niže nego ostale kompanije, a razlog je u razini usluge na aerodromima, koji ne mogu pratiti kvalitetu prijevozničkih usluga, kažu u Croatia Airlinesu.
Domaći zrakoplovni prijevoznik danas je predstavio i novi oblik prikazivanja svojih cijena za međunarodne letove. Novost je da ukupna cijena karte sada uključuje aerodromske pristojbe i ostale naknade, a dodatno se plaća samo naknada za izdavanje zrakoplovne karte. Na taj način, ističu u Croatia Airlinesu, putnicima se prikazuju realne cijene, bez neugodnih naknadnih iznenađenja.
U posebnoj ponudi Croatia Airlinesa za ovu jesen zrakoplovne karte za sva europska odredišta kompanije mogu se kupiti po cijeni od početnih 139 eura. Ponuda vrijedi od 1. studenog do 15. prosinca, a vjerojatno će biti uvedena i od 10. siječnja do početka ljetnog reda letenja, izvijestio je Srećko Šimunović.
Prema njegovim riječima, ovogodišnji rujan bit će najbolji u povijesti kompanije, sa 190 tisuća prevezenih putnika, što je za 3 posto više od plana i 4 posto više nego u rujnu prošle godine, dok je popunjenost Croatijinih zrakoplova tijekom ljetne sezone bila je 74 posto.