U akciji sudjeluje i 70-tak tvrtki s područja Grada Zagreba i Zagrebačke županije, a građanima su po promotivnim cijenama ponuđeni prehrambeni, kemijski, električni, tekstilni i drugi proizvodi, uz sudjelovanje poznatih osoba iz politike, kulture, estrade i sporta.
HGK je akciju "Kupujmo hrvatsko" započela 1997. godine, a kontinuirano ju organizira od 2003. godine.
Ove se godine održava od 5. do 30. rujna, i to kroz promotivne prezentacije u sjedištima četiriju hrvatskih županija - Splitsko-dalmatinskoj, Osječko-baranjskoj, Primorsko-goranskoj te Gradu Zagrebu.
Uz to, akcija je promotivnim vlakom obišla Karlovac (u sklopu 20. Karlovačkih dana piva), Krapinu (14. zagorski gospodarski zbor), Đakovo (9. dani Đakovačke ergele), Voloder (9. Voloderske jeseni) i Viroviticu, a krajem listopada akcija će biti predstavljena i u Puli, u sklopu Obrtničkog sajma.
Svrha ove akcije, ističu iz HGK, je poticanje hrvatske industrije i promocija domaćih proizvoda, s ciljem podizanja njihove konkuretnosti na globalnom tržištu te stvaranje svijesti o važnosti proizvodnje i potrošnje kvalitetnih hrvatskih proizvoda.
Na zagrebačkom glavnom trgu tako su svoje vlastite proizvode predstavile neke od najvećih hrvatskih tvrtki, poput Kraša, Petrokemije, Zvijezde, Jamnice, Zvečeva, Vupika, DTR-a, Ghetaldusa, Žitoproizvoda i dr.