U odnosu na srpanj prošle godine pak promet od zagrebačke trgovine na malo nominalno je bio veći za 2,9 posto, a realno za 3,8 posto, dok podaci za prvih sedam ovogodišnjih mjeseci pokazuju kako je prometu odnosu na isto razdoblje lani rastao za 11,3 posto nominalno, odnosno 8,7 posto realno.
Promatrano po pretežnoj djelatnosti, rastu prometa od trgovine na malo tijekom srpnja ove godine u odnosu na prethodni mjesec, najviše je pridonio 16,1 postotni rast prometa u trgovini na malo motornim gorivima i mazivima.
Najznačajniji pad prometa, za 9,1 posto, u tom je razdoblju zabilježen u trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima.
Povećanju prometa na godišnjoj razini, odnosno prema srpanj lani pak najviše je pridonijelo povećanje prometa u trgovini na malo tekstilom, odjećom, obućom i proizvodima od kože (za 39,7 posto) te trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima (16,1 posto).
Smanjenje prometa na godišnjoj razini zabilježen je samo u maloprodaji namještaja i ostale kućanske opreme (za 4,1 posto) te u trgovini na malo hranom, pićima i duhanskim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama (0,5 posto).
Promatrano prema trgovačkim strukama, promet od trgovine na malo u Zagrebu je u sedmom ovogodišnjem mjesecu u odnosu na isti mjesec lani najviše porastao u ostalim nespecijaliziranim prodavaonicama, i to za 23,1 posto.