Vrijednost branda Coca-Cole procijenjena je na 67 milijardi dolara, jedan posto manje nego lani. Slijedi softverski gigant Microsoft, s brandom vrijednim 56,93 milijarde dolara ili pet posto manje nego u 2005. IBM-ov brand vrijedan je 56,2 milijarde dolara, pet posto više.
Među 10 najvrjednijih brandova u svijetu još se nalaze i General Electric, vrijedan 48,91 milijardu dolara, Intel, 32,32 milijarde, finska Nokija, ujedno i najvrjedniji europski brand, 'težak' 30,13 milijardi ili 14 posto više nego lani.
Slijedi japanska Toyota, s vrijednošću branda od 27,94 milijarde dolara, Disney, 27,85 milijardi, McDonalds, 27,5 milijardi te njemački Mercedes-Benz, 21,76 milijardi dolara.
Na popisu 100 najvrjednijih globalnih brandova čija vrijednost premašuje milijardu dolara pretežu američki brandovi, slijede njemački (9 brandova), japanski i francuski (8), britanski (6), švicarski (5), talijanski (4) nizozemski i južnokorejski (2) te po jedan iz Španjolske, Finske i s Bermuda.
U proteklih godinu dana najviše je porasla vrijednost branda američkog Internet diva Googlea, za čak 46 posto, na 12,38 milijardi dolara, zbog čega je s lanjskog 38. skočio na 24. mjesto liste najvrjednijih globalnih brandova. Ujedno je to i najveće povećanje vrijednosti nekog branda otkada se kompilira lista najvrjednijih brandova.
Najviše je smanjena, pak, vrijednosti američkog modnog diva Gap-a, za 22 posto, na 6,4 milijarde dolara, što je rezultiralo njegovim spuštanjem na listi sa 40. na 52. mjesto.
Inače, najvrjedniji brandovi u svijetu izabiru se po dva kriterija: da su globalni, odnosno da najmanje 20 posto njihovih prihoda potječe od inozemne prodaje, te da su njihovi financijski i marketinški podaci dostupni javnosti kako bi se mogla utvrditi njihova vrijednost.