Bruto dobit ostvarena je u iznosu od 638,5 milijuna kuna, dok EBIT iznosi 62,8 milijuna kuna, što je povećanje od 31 posto.
Ukupni prihod od prodaje iznosi 1,67 milijardi kuna, što je povećanje od pet posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
Na hrvatskom tržištu ostvaren je prihod od 881,1 milijuna kuna i za 3 posto je veći u usporedbi s istim razdobljem lani. Na inozemnim tržištima ostvareni prihod iznosio je 793,2 milijuna kuna, i u ukupnom prihodu sudjeluje sa 47,4 posto.
Na tržištu jugoistočne Europe prodaja je veća za 11 posto (organski rast na tržištu Srbije 31 posto, te Slovenije 7 posto), istočne Europe 13 posto, dok je na tržištu zapadne Europe i prekooceanskih zemalja ostvaren 14-postotni rast. Pad u iznosu od 3 posto zabilježen je na tržištima centralne Europe, navodi se u priopćenju.
Prodaja proizvoda iz segmenata prehrane i pića u prvoj polovici ove godine porasla je za 6 posto, dok je farmaceutika ostvarila rast prodaje za 1 posto.
Prema grupama proizvoda, najznačajniji porast prodaje ostvario je program voća i povrća (11 posto). Slijede meso i mesni proizvodi (8 posto), dječja hrana, slastice i snack (7 posto), Podravka jela (6 posto), dok su dodaci jelima pod markom Vegeta ostvarili rast od 3 posto.
Osjetniji pad zabilježen je u kategoriji riže i leguminoza, i to 9 posto, dok je prodaja pića za 4 posto manja nego lani u istom razdoblju. Prodaja trgovačke robe rasla je u prvom polugodištu za 14 posto.
Iz kompanije su podsjetili kako su u prvom polugodištu izdane prve korporativne kunske obveznice u iznosu od 375 milijuna kuna te prodaju 100-postotnog udjela u Koprivničkoj tiskarnici društvu Grafičar d.d. iz Ludbrega.
(Hina) xtp yds