FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka prestaje s distribucijom Nestleovih proizvoda u Srbiji, BiH i Makedoniji

Autor: ;tper;
ZAGREB, 7. srpnja 2006. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka od 1. srpnja prestala je s distribucijom Nestleovih proizvoda u male trgovine, a od rujna će prestati s distribucijom Nestleovih proizvoda na tržištu Bosne i Hercegovine (BiH) i Makedonije, navodi se u priopćenju Podravke koje prenosi Zagrebačka burza.
ZAGREB, 7. srpnja 2006. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka od 1. srpnja prestala je s distribucijom Nestleovih proizvoda u male trgovine, a od rujna će prestati s distribucijom Nestleovih proizvoda na tržištu Bosne i Hercegovine (BiH) i Makedonije, navodi se u priopćenju Podravke koje prenosi Zagrebačka burza.

Dogovorom između Podravke i Nestlea postojalo je tranzicijsko razdoblje u kojem su i Podravka i Nestle prodavali Nestleov asortiman malim trgovinama, no to je razdoblje završilo 1. srpnja te je Nestle preuzeo distribuciju svojih proizvoda u male trgovine, dok će Podravka i dalje distribuirati njihove proizvode u markete, supermarkete i velike trgovačke lance.

Gubitak distribucije Nestleovih proizvoda u malim trgovinama neće se značajnije odraziti na razinu prodaje Nestleovih proizvoda u 2006. iz razloga što će je rast u velikim trgovačkim lancima nadomjestiti te se očekuje ista razina prodaje Nestleovih proizvoda kao i u 2005. godini, navodi se u priopćenju.

Ukupna prodaja Podravke zbog vrlo značajnog organskog rasta ostvariti će planirani rast u 2006. godini u odnosu na 2005. godinu.

Prestanak distribucije Nestleovih proizvoda na tržištu Bosne i Hercegovine te na tržištu Makedonije rezultirat će padom prihoda od prodaje Nestleovog asortimana u usporedbi s prodajom istog asortimana u 2005. godini, navodi se u priopćenju.

Ukupna prodaja Podravkinog poduzeća u BiH uključujući i Podravkin asortiman i ostalu trgovačku robu, bit će na razini 2005., dok se u Makedoniji očekuje pad prodaje u odnosu na godinu prije, jer organski rast prodaje Podravkinog asortimana ne može nadoknaditi nedostatnu razinu prodaje Nestle asortimana.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙