Riječ je o četiri vinska branda - bijelom stolnom vinu "Fešta", crnom stolnom vinu "Veli Jože", crnom stolnom vinu "Venus" i crnom suhom kvalitetnom vinu "Vranac", svi u pakiranju od jedne litre - "Tetra Brik Aseptic".
Kao najveće prednosti kartonske ambalaže kako za proizvođača tako i za kupca istaknuti su praktičnost i cijena pa će tako vino u kartonskoj ambalaži biti 15 do 20 posto jeftinije za krajnjeg potrošača.
Osim toga, rukovanje kartonskom ambalažom jednostavnije je nego staklenom, a trgovci prednost vide u lakšem skladištenju te lakšoj manipulaciji proizvodima.
U Istravinu planiraju 10-15 posto proizvodnje vina ubuduće plasirati u kartonskoj ambalaži, a prva serija vina iznosi 100.000 jedinica "tetrapak" pakiranja.
Predstavnici tvrtki istaknuli su kako pakiranje vina u kartonsku ambalažu datira od 80-tih godina 20-tog stoljeća, a prva zemlja koja je lansirala na tržište vino u Tetra Brik Aseptic pakiranju je Italija.
Danas je primjerice u pojedinim zemljama udio vina u kartonu u ukupnoj potrošnji industrijski pakiranog vina značajan pa tako u Čileu iznosi 52 posto, u Argentini 47 posto, u Španjolskoj 28 posto, Italiji 11 posto, Češkoj 10 posto te Njemačkoj sedam posto.
(Hina) xtp yds