Za kvar nije kriv prigradski vlak, kako su iz HŽ-a javljali prije, već su mjerodavne ekipe utvrdile da je zbog tzv. zamora materijala i iznimno visokih temperatura došlo do puknuća na spojnici nosivog užeta kontaktne mreže, navodi se u priopćenju.
Kašnjenja vlakova su znatna. Prigradski vlakovi kasnili su od 10 do 70 minuta, vlakovi u smjeru Sisaka od 15 do 50 minuta, smjeru Karlovca do 20 minuta (jedan 70 minuta), a u smjeru Koprivnice od 20 do 80 minuta. Međunarodni vlakovi i brzi vlakovi u unutarnjem prometu kasnili su 20 do 90 minuta.
Zbog kvara Glavni je kolodvor ostao bez napona u kontaktnoj mreži, a nakon intervencije uspostavljen je napon na jednom kolosijeku pa je sav promet električnom vučom kroz taj kolodvor tekao samo tim kolosijekom. Na dijelu pruge gdje nema napona, za ulazak u Zagreb Glavni kolodvor i izlazak iz njega, vlakovne garniture vukle su pomoćne dizelske lokomotive.
Neki od vlakova vozili su obilazno, i to pomoćnim prijevoznim putom preko kolodvora Resnik, Ranžirnog kolodvora i Klare (uglavnom međunarodni vlakovi).
Organizacijom prometa od 8.30 sati većina vlakova iz smjera istoka vozila je samo do Maksimira, a iz smjera zapada do Zapadnog kolodvora. Od tih mjesta putnici su upućivani na druge oblike javnog gradskog prijevoza. Ovisno o propusnoj moći pruge neki vlakovi vozili su i do Glavnog kolodvora.