Ujedno će biti puštena u promet desna cijev tunela Čardak i pripadajući dio trase na dionici Kupjak-Vrbovsko.
Radove na izgradnji desne cijevi tunela Čardak izvele su tvrtke Konstruktor inženjering i Dalekovod. Tunel je duljine 601 metar, a pripadajuća trasa 2.936 metara.
Ugovori o izgradnji IIB faze autoceste Rijeka-Zagreb potpisani su u svibnju, a financiraju se kreditom Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvitak.
Ukupna vrijednost radova na svih pet dionica je 250,6 milijuna eura, a predviđen rok završetka radova je kraj 2008. godine, za kada je predviđeno puštanje u promet svih dionica autoceste Zagreb-Rijeka u punom profilu.
Na prvoj dionici, od Kikovice do Oštrovice, radove će izvoditi poslovna udruga na čelu s Viaduktom kao vodećim partnerom, u kojoj su još Hidroelektra-niskogradnja, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 7,37 kilometara i nastavlja se na već izgrađenu dionicu Orehovica-Kikovica, a završava gdje počinje druga dionica, Oštrovica-Vrata.
Na drugoj dionici (Oštrovica-Vrata), radove će izvoditi poslovna udruga na čelu s Hidroelektrom-niskogradnjom, u kojoj su još Viadukt, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 12,44 kilometara.
Iste četiri tvrtke bit će izvođači radova i na trećoj i četvrtoj dionici, s tim da će na trećoj, od Vrata do Delnica, na čelu poslovne udruge biti Viadukt, a na četvrtoj, od Delnica do Kupjaka, Konstruktor-inženjering. Duljina treće dionice je 8,93 kilometra, a četvrte 7,93 kilometra.
Petu dionicu, od Kupjaka do Stare Sušice, duljine 7,59 kilometara, gradit će konstruktor inženjering (vodeći partner), Viadukt i Strabag.