"Tržište bilježi višak kapaciteta i puno prostora kada su u pitanju cijene", naglasio je u razgovoru za Financial Times Deutschland čelnik T-Mobile Deutschland Philipp Humm.
Iako se mobiteli sve više upotrebljavaju, učestala upotreba neće amortizirati gubitak prihoda uslijed nižih cijena usluga, objasnio je Humm.
Konkurencija na nejmačkom tržištu spušta cijene i podvrgava T-Mobile pritisku, pri čemu je trošak poziva po minuti u proteklih 12 mjeseci smanjen za 12 posto. U prva tri mjeseca tekuće godine prihodi T-Mobilea smanjeni su za 3,4 posto.
Operateri prilagođavaju svoje cjenike a taj će proces vjerojatno potrajati do sljedećeg proljeća. Čelnik T-Mobilea ističe da će njemački mobilni operater morati razmisliti na koji način potaknuti klijente da još više koriste svoje mobitele.
"Njemačka je europska zemlja u kojoj se mobiteli najmanje koriste. Nigdje promet po klijentu nije tako slab. Klijenti bi trebali moći telefonirati koliko god žele i ne razmišljati pritom o troškovima telefoniranja", zaključio je Humm.