Tvrtke Coca-Cola, PepsiCo, Cadbury Schweppes i Američka udruga bezalkoholnih pića suglasile su se da u javnim osnovnim i srednjim školama više neće prodavati pića za koja se tvrdi da pridonose pravoj epidemiji debljine među američkim školarcima.
Tvrtke su u sporazumu sa Zakladom bivšeg američkog predsjednika Billa Clintona i Američke udruge za borbu protiv bolesti srca također pristale u školama prodavati samo zdrava pića, vodu, sokove i mlijeko s niskim postotkom masnoće, objavila je Clintonova zaklada.
"To pokazuje da i ove tvrtke sada priznaju povezanost između jako zašećerenih pića i debljine kod djece i činjenicu da ona dovodi do različitih zdravstvenih problema, uključujući šećernu bolest i kasnije u zreloj dobi visoki krvni tlak i niz drugih bolesti", rekao je predsjednik Senata savezne države Connecticut Donald Williams, čija država već zabranjuje takva pića u školama.
Ovaj sporazum će utjecati na zdravlje skoro 35 milijuna američkih učenika, objavio je Savez za zdraviju generaciju, udruga osnovana u suradnji Clintonove zaklade i Američke udruge za borbu protiv bolesti srca.