Tehnološkim odjelima tvrtaka savjetovat će se kako da uoče nove perspektivne inovacije te da se učestalije sastaju sa znanstvenim i tehničkim stručnjacima njemačkih sveučilišta.
Njemačka je konstantno suočena s kritikama zbog toga što ne koristi rezultate svojih u svijetu vodećih istraživanja kako bi ih pretočila u korisne proizvode.
"Nadamo se da će nam postati jasnije koji proizvodi, procesi i oblici organizacije mogu preživjeti na tržištu", objasnio je Juergen Thumann, predsjednik konfederacije njemačke industrije (BDI) na industrijskom sajmu u Hanoveru.
Kampanju će voditi Utz Claassen, izvršni direktor energetskog dobavljača EnBW. "Mi Nijemci uvijek imamo briljantne ideje, no rijetko ih uspijemo pretočiti u uspješne nove proizvode", kazao je. Dodao je kako se Njemačka, koju se često kritizira zbog njezina obrazovnog sustava i pretjerane birokracije, nalazi na 6. mjestu ljestvice među 12 po istraživanjima najuspješnijih nacija.
Predsjednik BDI-a je njemačke industrijalce pozvao da obrate pažnju na zaljevsko tržište koje će se u sljedećih nekoliko godina, nakon smirivanja uzleta cijena nafte, okrenuti prema novim poslovnim sektorima, naglasivši kako bi to mogla biti velika poslovna prilika za njemačke inženjerske i elektroničke tvrtke.