Na četrdesetak stranica Vodiča, tiskana novčanom potporom Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, nalaze se osnovni podatci o javnim službama u Županiji, njihovim pravima i obvezama te pravima i obvezama potrošača kao korisnika njihovih usluga.
Vodič, koji je na konferenciji za novinare predstavio predsjednik "Glasa potrošača" Stjepan Jergović, sadrži i temeljna prava i obveze potrošača, temeljna načela zaštite potrošača i obveze trgovaca.
Izdavanjem vodiča želimo poučiti potrošače o javnim uslugama, poput prijevoza, opskrbe strujom i plinom te poštanskim, zdravstvenim i telefonskim uslugama, rekao je Jergović.
"Ne želimo da potrošači stalno nešto prigovaraju i budu ljuti zbog nečega na nekoga, nego da se aktivno uključe u kreiranje vlastite svakodnevice te da poučeni i informirani znaju ukloniti teškoće u odnosu s javnim i drugim službama", objasnio je Jergović.
Također je najavio kako će Centar organizirati ispitivanje kakvoće hrane u Županiji, a rezultati će se redovito objavljivati u medijima.