FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Rijeka: predstavljena knjiga o planiranju kampanja

Autor: ;hsup;
RIJEKA, 10. travnja 2006. (Hina) - Hrvatsko izdanje knjige "Odnosi sjavnošću: Planiranje i upravljanje kampanjama" britanske stručnjakinjeza odnose s javnošću Anne Gregory predstavljena je danas u hotelu"Bonavia" u Rijeci.
RIJEKA, 10. travnja 2006. (Hina) - Hrvatsko izdanje knjige "Odnosi s javnošću: Planiranje i upravljanje kampanjama" britanske stručnjakinje za odnose s javnošću Anne Gregory predstavljena je danas u hotelu "Bonavia" u Rijeci.

Riječ je o prvoj knjizi koju je Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) izdala u novoj stručnoj biblioteci "Print" u kojoj će objavljivati prijevode recentne svjetske stručne literature.

Predstavile su ju autorica Anne Gregory i predsjednica HUOJ-a Dubravka Jusić.

Knjiga obuhvaća cjeloviti proces pokretanja kampanja ili programa odnosa s javnošću, opisuje kako započeti i upravljati stalnim razvojem programa i donosi deset postupaka za uspješnu kampanju.

Na predavanju, održanom nakon predstavljanja knjige, Gregory je istaknula da je za poslovni uspjeh potrebno da poslodavac prihvaća savjete stručnjaka za komunikacije i omogući im uključivanje u rane faze poslovnog planiranja i donošenja odluka.

Anne Gregory jedna je od vodećih britanskih stručnjakinja za odnose s javnošću. Voditeljica je Fakulteta za poslovnu strategiju na sveučilištu Leads Metropolitan, a više je godina bila konzultantica za odnose s javnošću.

Iz HUOJ-a su najavili da se u sklopu biblioteke "Print" priprema tiskanje hrvatskog izdanja knjige Lydie D. Bjornlund "Odnosi s medijima za predstavnike lokalne uprave - komuniciranjem do rezultata".

(Hina) xhsup ydd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙