Nakon solidne vožnje u prva dva brzinca, treći je bio koban za turbinu Fabije INA Racing teama. Uzrok mehaničkog kvara vjerojatno je udarac kamena, iako se reli vozi na asfaltu. Serviseri Škode Jaković pokušat će dovesti trkaću Škodu u servis i zamijeniti pokvareni dio, a nakon toga Siniši i Martini predstoji pravo WRC krštenje.
Naime, prema novim super-rally pravilima, ukoliko poprave automobil do najkasnije jedan sat prije starta sljedećeg brzinskog ispita, Siniša i Martina imaju pravo nastupiti na ostatku relija. Računat će im se vrijeme pobjednika etape, plus pet minuta za svaki nezavršeni brzinac. To znači da će momčad naše Škode na peti brzinac doći s deset minuta više od Loeba - koji je trenutačno na vodećoj poziciji, no računat će se kao da su završili sve brzince tako da je plasman u generalnom poretku službeni. Slična se nesreća dogodila Loebu u Monte Carlo, no to ga nije spriječilo da u nastavku ostvari izvanredan rezultat. Naša momčad ne računa na vrhunski rezultat, tako da bi završetak najtežeg rallyja na svijetu nakon svega bio pravi podvig.
Inače, nakon prvoga dana na Korzici vodi svjetski prvak Francuz Sebastien Loeb (Citroen) sa 20 sekundi prednosti ispred Finca Marcusa Groenholma (Ford), dok je treći Francuz Alexandre Bengue (Peugeot) sa minutu i 15 sekundi zaostatka.
1. Sebastien Loeb/Daniel Elena (Fra/MCa/Citroen Xsara) 1:13:18,9
2. Marcus Groenholm/Timo Rautiainen (Fin/Ford Focus RS) + 19,9
3. Alexandre Bengue/Caroline Escudero (Fra/Peugeot 307) 1:15,6
4. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (Fin/Ford Focus RS) 1:23,4
5. Dani Sordo/Marc Marti (Špa/Citroen Xsara) 1:36,6
6. Xevi Pons/Carlos Del Barrio (Špa/Citroen Xsara) 1:44,6
7. Jari-Matti Latvala/Mikka Anttila (Fin/Ford Focus RS) 1:54,4
8. Nicolas Vouilloz/Jack Boyere (Fra/Peugeot 307) 2:04,5