Zbog velikog broja prijavljenih posada (njih čak 108), vozila su mogli testirati samo WRC i JWRC vozači uz nekoliko privilegiranih vozača iz vrha svjetskog poretka. Hrvatska posada Siniša Crnojević i Martina Matretić u Škodi Fabiji RS Tdi, premda zbog turbodizelskog motora i drugih komponenti njihove Škode voze u najjačoj klasi A8 zajedno s Loebom, Gronholmom, Solbergom i ostalima, nisu imali priliku testirati svoju Škodu na grubom asfaltu u okolici Ajaccia.
No to možda i neće biti veliki hendikep, jer je danas na Korzici bilo sunčano i toplo, dok se za vikend najavljuje kiša, što će otežati posao svim vozačima, ali i smanjiti razlike među automobilima. Reli 10.000 zavoja ove je godine izmijenio mali dio dvaju brzinskih ispita, no u osnovi su to i dalje poznate uske planinske ceste iznad Ajaccia.
Prema neslužbenim rezultatima shakedowna u borbu za pobjedu će uobičajeni favoriti. Najbrži je bio svjetski prvak Sebastian Loeb u Citroenu Xsari, samo tri desetinke brži od Marcusa Gronholma u Fordu Focusu. Miko Hirvonen u Focusu bio je treći najbrži, a četvrti Dani Sordo u Citroenu. Siniša Crnojević vozi Škodu Fabiju RS Tdi, prvi i jedini dizel automobil koji je nastupio na nekom WRC eventu, a gorivo koje koristi donio je iz Zagreba u sklopu promocije Ininog dizel goriva europske kvalitete.
Svečano otvaranje relija je večeras, a prava avantura naše posade počinje u petak u 8.45 kada iz servisa na rivi u Ajacciu kreću prvi automobili na prvi od 12 brzinskih ispita. Siniša Crnojević na 50. izdanju relija na Korzici vozi za INA team i ima startni broj 63.