Susret prve i druge supruge (Marija Kohn i Asja Jovanović) započinje tegobno, jer druga supruga dolazi u posjet prvoj s molbom da joj omogući crkveni pogreb za muža ateista. Kako noć odmiče, od žalosnog trenutka spoznaje o smrti bliske osobe, komedija kreće u ideološku raspravu o bivšem socijalizmu i današnjem neokapitalizmu.
Matilda se kao vjernik izruguje samoupravljanju, ali po svjetonazoru postaje sve veći materijalist, a Vesna kao bivša "skojevka" sve više idealizira stvarnost, gotovo do religijskih razmjera.
Po riječima dramaturginje Željke Udovičić, nova komedija Vladimira Stojsavljevića može se opisati kao klasična komedija karaktera i kao što njegov tekst ide od krajnje banalnih do intimističkih i mudrih stanja karaktera, tako se i predstava, u velikim pomacima i brzom ritmu, kreće neočekivanu završetku.
Scenograf predstave je Miljenko Sekulić, kostimograf Tonči Vladislavić, a koreografkinja Snježana Abramović.
Vladimir Stojsavljević je i režirao predstavu, riječ je o njegovoj 15. režiji vlastita teksta. Među ostalim, njegova su djela "Ljubav i država", "Kradljivac knjiga", "Trač o ljubavi", "O tome se u našoj kući ne govori", "Sveti čovjek Bošković", "Katarina Zrinska", "Norveške šume.