Dosad je DaimlerChrysler držao u EADS-u 30 posto vlasničkog udjela.
Istodobno, i francuski Lagardere, još jedan značajan EADS-ov dioničar, smanjit će svoj neizravni vlasnički udjel u tom konzorciju sa 15 na 7,5 posto.
U transakciji hedgiranja banke će garantirati cijenu za EADS-ove dionice, koje neće stvarno promijeniti vlasnika sve do između siječnja i travnja iduće godine.
U priopćenju objavljenom na web siteu kompanije nakon što su se u utorak zatvorile europske burze, taj proizvođač vozila priopćio je da je transakcija dobila odobrenje nadzornog odbora i znači da će se kompanija moći još više fokusirati na svoju osnovnu djelatnost - automobile.
I dok ona neće imati učinka na neto zaradu u 2006., uknjiženi profit od prodaje pridodat će milijardu eura zaradi u 2007.
EADS u svom vlasništvu ima 80 posto europskog proizvođača zrakoplova Airbus, a također ima i raširen udio u vojnoj industriji. DaimlerChrysler je stekao taj udjel kada je prije nekoliko godina ojačavao svoje aktivnosti u području zrakoplovne industrije, a zatim je spojio te tvornice u Airbusovu grupu.
Tom transakcijom DaimlerChrysler je ustvari pozajmio EADS-ove dionice međunarodnim ulagačkim banaka. U priopćenju se još navodi da će DaimlerChrysler i Lagardere ostati temeljni dioničari EADS-a unatoč smanjenju svog vlasničkog udjela, no taj će potez proširiti bazu dioničara EADS-a.