U MUP-u ističu da su iznenađeni kako netko tko se ne bavi sigurnošću prometa na cestama, odnosno nestručan i nekompetentan može iznositi paušalne ocjene o suvišnosti tehničkih pregleda, te na taj način, a na štetu sigurnosti prometa, obmanjivati javnost.
Dodaju kako prije iznošenja tih "spornih i neargumentiranih" informacija nije konzultirano niti jedno državno tijelo ili institucija koja se bavi sigurnošću prometa.
Ističu kako tehnički pregledi nisu nikakva izmišljotina, već potreba koju su europske zemlje odavno prepoznale.
Hrvatski propisu su, kažu, u tom području potpuno usklađeni s europskom praksom te podsjećaju da kontrola tehničke ispravnosti, osim što djeluje kao čimbenik sigurnosti pridonosi i zaštiti okoliša zbog kontrole ispušnih plinova.
Stoga nije teško zaključiti da ovakva inicijativa ide u potpuno suprotnom smjeru od niza Vladinih mjera čiji je cilj smanjenje broja poginulih i povećanje sigurnosti u prometu, zaključuje MUP u današnjem priopćenju.
HANFA je na nedavnoj konferenciji za novinare, ustvrdila da će se zalagati da se tehnički pregled obavlja jednom u dvije ili tri godine, odnosno samo jednom u prvih pet godina starosti vozila. Svakogodišnje tehničke preglede, smatra HANFA, ne poznaje niti jedna druga europska zemlja, a u Hrvatskoj je to postao vrlo unosan posao.