Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, i to 41,57 posto ili 588,04 milijuna kuna, na kraju veljače je imalo Croatia osiguranje.
Slijede Allianz, s ukupnom premijom od 157,78 milijuna kuna i tržišnim udjelom od 11,15 posto te Euroherc, koji je s premijom u iznosu od 143,89 milijuna kuna premije (i to samo u neživotnim osiguranjima) u prva dva mjeseca ove godine zauzeo 10,17 posto hrvatskog osiguravateljskom tržištu.
No, Euroherc je dio grupe Agram, koja obuhvaća i Agram životno, Jadransko te Sunce osiguranje, a čija je ukupna premija na kraju veljače bila veća od 276,38 milijuna kuna.
Croatia osiguranje je u prva dva mjeseca držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, s zaračunatom bruto premijom u iznosu od 546,02 milijuna kuna ili 49,4 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta.
Slijede Euroherc, čiji udio u ovom segmentu tržišta iznosi 13,02 posto te Allianz, sa 112,18 milijuna kuna ili 10,15 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju veljače zauzima Allianz, s premijom od 45,6 milijuna kuna i udjelom od 14,75 posto.
Croatia osiguranje je, s premijom u iznosu od 42,01 milijun kuna i 13,59 postotnim udjelom, zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 36,8 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,9 posto.